20 aug. 2017

Pareri despre Arctic

Producatorul roman de electrocasnice Arctic a fost inglobat in concernul turc Beko, mare parte din investitiile in infrastructura fabricii fiind datorita acestei fuziuni. Pe langa aceasta putem spuneca Arctic a contribuit masiv cu know how-ul sau in dezvoltarea noilor linii de aparate frigorifice Beko, iar Beko a adus fabricii de la Gaesti, know how-ul in ceea ce privesc masinile de spalat rufe si electrocasnicele incorporabile. Trebuie spus totusi de la inceput ca Arctic ramane totusi in segmentul entry level, cu usoare tendinte catre middle level, pe piata electrocasnicelor din tara noastra si foarte putin prezenta pe piata din Europa, avand in vedere ca Arctic nu si-a extins politica comerciala foarte mult spre export.
https://incorporabilepremium.blogspot.com/2017/08/pareri-despre-arctic.html

Pareri despre Arctic - Combine frigorifice, frigidere, congelatoare si lazi frigorifice

Combinele frigorifice Arctic sunt unele din cele mai accesibile combine frigorifice de pe piata. Nu am in schimb o parere foarte buna despre frigiderele si combinele frigorifice cu deghetare automata de la Arctic in primul rand pentru ca am primit un feedback negativ din partea utilizatorilor, majoritatea reclamand zgomote pe perioada de dezghetare automata si pe de alta parte faptul ca nu racesc foarte bine. Acest lucru se intampla sau poate fi cauzat din pricina temperaturilor ridicate din bucatarie, daca combina sa frigiderul nu au o clasa climatica buna, sau mai bine zis nu au cea mai buna clasa de climatizare. 

Totusi, daca doriti o combina sau un frigider Arctic cu dezghetare automata, va recomand sa va orientati dupa unul cu clasa de climatizare SN-T si cu o capacitate de congelare de minim 6 kg la 24 de ore, pe instalatie de izobutan R600a. Mai multe detalii privind criteriile complete de alegere ale aparatului frigorific, puteti citi in articolul Criterii alegere frigider. in ceea ce privesc frigiderele si combinele frigorifice No Frost, am o parere mult mai buna despre Arctic. Vorbim de niste instalatii frigorifice semnificativ mai performante, clase de climatizare mai bune pe mare parte din gama, compresoare cu electrovalva, ce permit utilizatorului sa-si seteze temperatura atat la frigider cat si la compartimentul congelator.

Legat de congelatoare si lazi frigorifice, pot spune ca acestea racesc bine, consuma putin, sunt fiabile si robuste in general, atat congelatoarele cat si lazile frigorifice Arcitc fiind categorii de produs pe care le-as recomanda cu incredere.


Pareri despre Arctic - Masini de spalat rufe Arctic

In ceea ce privesc masinile de spalat rufe, consider ca Arctic nu exceleaza la acest domeniu, face modele de serie, fara o atentie deosebita la protectia tesaturilor. Sunt masini de spalat rufe care rezista la spalari intensive, sunt zgomotoase, nu foarte bine finisate, insa overall au un raport bun calitate pret, pe langa faptul ca producatorul roman de electrocasnice ofera 3 ani garantie la gama de masini de spalat rufe, dar si la frigidere si combinele frigorifice. Pentru informatii complete privind caracteristicile tehnice principale de care trebuie sa tineti cont atunci cand cumparati o masina de spalat rufe, va recomand articolul Criterii alegere masina de spalat rufe.


Pareri despre Arctic - Electrocasnice incorporabile

La aceasta categorie de produs, consider ca Arctic vizeaza cu pregadere segmentul enty level si putin din middle level. Nu face modele extraordinare, in schimb au un pret corect. Va recomand totusi sa urmariti un model de cuptor incorporabil care sa aiba convector, o plita pe gaz cu gratare mai rezistente, daca se poate din fonta si o hota cu o capacitate de evacuare mai mare de 400 de metri cubi pe ora. Principalul competitor ar fi Hansa si gama entry level de la Whirlpool, pe piata de incorporabile.

12 comments:

Emilia spunea...

Am un frigider Arctic care scoate zgomote ciudate de cand l-am cumparat. Am sunat la service, a zis ca e normal.

Marcel Altex spunea...

Acesta este cel mai bine vândut cuptor incorporabil de la Arctic. Lucrez la Altex și cunosc bine atât piața cât și ce cumpăra clienții în general. Este un cuptor electric foarte bun iar lumea încă mai vrea sa cumpere produse românești nu doar pentru ca șut patrioti dar și pentru ca sunt ieftine și ai trei ani garanție la cuptor.

Anonim spunea...

Eu am cumparat un cuptor incorporabil electric de la Arctic cu 800 de lei care are si ventilator si sunt multumita de el.

Material exterior cuptor arctic spunea...

Exteriorul este din tabla sau din sticla?

Carmen Stefanescu spunea...

Eu am o mașină de spălat arctic de cinci ani de zile. I am luat și garanție extinsa și pot sa spun ca își merita toți banii

parere despre masinile de spalat arctic spunea...

Ce parere aveti despre masinile de spalat rufe Arctic?

Anonim spunea...

am achizitionat o plita din sticla ARCTIC iar dupa 10 luni a explodat sticla. Ma cert de 1 saptamana cu ei pentru ca nu vor sa mi inlouiasca produsul sau sa-mi returneze suma, dar lucrurile nu vor ramane asa... isi bat joc de cumparatori!!!!!! Garantia este degeaba.

Unknown spunea...

Am achiziționat un congelator Vartic și este cam zgomotos o fi normal

Florina spunea...

CELE MAI PROASTE PRODUSE ARCTIC DIN TOATE CATEGORIILE STATI DEPARTE DE KKT-URILE FACUTE DE EI. EU AM ACHIZITIONAT O COMBINA FRIGORIFICA IN 2018 PRIN IUNIE, IN AUGUST 2020 MI S-A STRICAT, NU IMI MAI RACEA FRIFIDERUL. AM SUNAT LA ACEL FAIMOS CALLCENTER, NIMIC DE SPUS, LA CALL CENTAER DNA FOARTE AMABILA, M-A PROGRAMAT PESTE VREO 2 ZILE, ERA SUPERFERICITA, DAR MI S-A TRIMIS UN MESAJ TEXT CU UN LINK CARE, DIN PRIMA ZI IN CARE FUSESEM PROGRAMATA, DE CATE ORI IL DESCHIDEAM SE ACTUALIZA CU O PROGRAMARE PESTE ALTE DOUA ZILE, AM INCEPUT SA FAC SCREENSHOT SA FAC COMPARATIE SI SA PLANG, SI SA TRIMIT ULTERIOR LA OPC. CU TOATE POZELE SI TELEFOANELE MELE INSISTENTE LA CALLCENTER DE ABIA DUPA VREO DOUA SAPTAMANI A VENIT CINEVA SI MI-A SCHIMBAT MOTORUL, CA CICA ALA ERA PROBLEMA, SI MI-A PUS FOARTE MANDRU EL UNUL FACUT IN SUEDIA, NU IN CHINA CUM ERA PRIMUL. NUMAI CA CE SA VEZI, SAPTAMANA TRECUT AM PATIT ACELASI LUCRU:))) AM SUNAT DIN NOU LA CALL CENTER, ACEEASI DNA AMABILA, M-A PROGRAMAT PE 13.11.2020 SI CE SA VEZI, NU A MAI VENIT NIMENI, NICI TELEFON NICI NIMIC. NOROC CA AM DISPUS DE BANI SI M-AM DUS SA IMI CUMPAR ALT FRIGIDER. NU MAI LUATI ARCTIC IN VIATA VOASTRA, SUNT SI PROASTE, IAR COLABORATORII PE SERVICE SUNT EXTREM DE NESERIOSI. EU SUNT DIN CONSTANTA, AM UITAT SA SPECIFIC. FOARTE URAT CA TARA ASTA A AJUNS SA FIE PE MANA UNOR ASTFEL DE OAMENI. RUSINE ARCTIC SI COLABORATORILOR VOSTRII

Gabriela Asanache spunea...

Am achizitionat o masina de spalat Arctic prin Altex! Sunteti jalnici, in 3 luni in care masina deja s-a defectat si scoate zgomote: a venit un tehnician, a facut o constatare, masina a facut mai urat. Ati trimis ( dupa luuungi conversatii cu operatorii) alt tehnician - a venit sa semnam acte de retur (fara anunt in prealabil, nimic). Pe langa asta, mi s-a zis de tehnician ca intai se vireaza banii si apoi se ridica masina de spalat. Sun azi si aflu inopinat ca maine se face ridicarea de masina si plata in 20 de zile lucratoare! Ce fel de seriozitate e asta ? Cm adica ridicati un produs AL VOSTRU, DEFECT si banii... vedem noi! Stau 20 de zile fara masina de spalat, cand TOT Un tehnician AL VOSTRU imi spune ca intai se face viramentul, apoi ridicarea electrocasnicului DEFECT? Cred ca nu ati primit suficiente reclamatii ca si-asa produsele lasa mult de dorit. Apropo: niciunul din tehnicienii vostri, nu mai are telefonul deschis, interesant! Si cand sun in callcenter, mi se dau niste raspunsuri de toata jena. Nu- i nimic, reclamatii se fac, CU DOVEZI! ANPC - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor

Anonim spunea...

Mașinile de spălat beko sunt groaznice. Am sunat la ei de 2 ori, au venit si nu au facut nimic. La programul de 60 minute, nu mai face stoarcerea decat daca pun 3 rufe.Mi a iesit, la rotațiile de 1000, scântei din cuva. Feriti-va de arctic si masinile beko.

Anonim spunea...

Sunteti fericiti daca produsele Arctic/Beko au functionat mai mult de o saptamana fara probleme.
Ale mele ,fara exceptie,au functionat doar prima zi dupa care au inceput belelele.
Produse si service de toata jena.Evitati sa dati banii pe ele,chiar daca va ganditi ca faceti bine romanilor.