1 mar. 2016

Pareri despre electrocasnicele Gorenje

Din capitolul "Ce ar trebui sa stim despre producatorii de electrocasnice" a venit randul celor de la Gorenje. Producatorul este sloven, asa cum am mai spus in articolele de prezentare ale produselor, dar nu toate electrocasnicele se fac in Slovenia si nu toate produsele lor se bucura de aceeasi calitate si fiabilitate.
Asadar, daca ar fi sa aleg o categorie de electrocasnice pentru care sa spun ca Gorenje are cea mai mare expertiza, as spune masinile de spalat rufe. Practic Gorenje produse absolut toate piesele si subansamblurile la ei in fabrica si tocmai de aceea masinile de spalat rufe Gorenje sunt printre cele mai fiabile din lume. Nu este intamplator.

Pentru informatii complete privind criteriile de alegere ale cuptorului incorporabil, va recomandam articolul Criterii alegere cuptor incorporabil.

O alta categorie de produse unde Gorenje sta foarte bine sunt electrocasnicele incorporabile. Aici, pe langa calitatea exceptionala si atentia la detalii, un set de electrocasnice incorporabile Gorenje, daca ar fi sa optati pentru un set de la middle catre high end va avea cu siguranta semnatura unui designer celebru. Daca in trecut cei de la Gorenje lansau linii desenate de Pirin Farina, acum gasiti linii Ora Ito, Karim Rashid sau linii care urmaresc un design modern si ergonomic cum ar fi Simplicity, linie de electrocasnice incorporabile care sunt mai accesibile, atentie, nu ieftine. Overall as pune ca electrocasnicele incorporabile Gorenje sunt printre cele mai bune raport calitate pret si este pacat ca nu prea le gasim in magazinele offline....noroc cu online-ul.

Va recomandam si articolul Cel mai bun cuptor incorporabil GORENJE.

Aparatele frigorifice sunt ok, au fost si mai ok atunci cand toate aveau compresor Danfoss, insa acum au optat pentru niste compresoare medii din punct de vedere al calitatii si fiabilitatii, dar repet, nu sunt rele. Si aici puteti gasi linii de design foarte interesante.

Va recomandam si articolul Cea mai buna hota incorporabila telescopica GORENJE.

Totodata segmentul de electrocasnice incorporabile rustice sunt si ele in atentia producatorului sloven. Toate electrocasnicele mari, inclusiv electrocasnicele se fabrica in Slovenia. In cazul electrocasnicelor mici, acestea sunt fabricate in 90% din cazuri in China si fiabilitatea si calitatea lor pot spune obiectiv ca nu este la acelasi nivel, le-as pune undeva la un nivel mediu de calitate. In concluzie va recomandam cu incredere electrocasnicele incorporabile si cele mari de la Gorenje si va sfatuim sa cititi review-urile noastre in cazul electrocasnicelor mici, avand in vedere ca urmarim sa oferim cititorilor nostri o analiza obiectiva a produselor prezentate, cu plusuri si minusuri.

17 comments:

Seby spunea...

Eu am cuptor incorporabil cu autocuratare cu apa de la Gorenje si sunt foarte multumit de el.

Cristina spunea...

Care este in cazul firmei gorenje tara de origine? Multumesc, Cristina

Anonim spunea...

Slovenia.

Anonim spunea...

sa nu aveti nevoie de piese de schimb ca nu aveti de unde le procura.
Eu am avut nevoie si nu m-a bagat cineva in seama.

Admin - piese electrocasnice Gorenje spunea...

@ Anonim - de la ce service ati solicitat piese si nu v-a putut ajuta? Din ce oras? Multumesc, Admin

Unknown spunea...

Mi am cumpărat un cuptor Gorenje B0847A33BG anul trecut în luna august și de și l am folosit o data pe sapt după 6 luni s a stricat placa electrica care costa 400 lei fără manopera. Chiar dacă acum e în service și îmi schimba placa ma gândesc ce ma așteaptă când nu va expira garanția de 2 ani.

Unknown spunea...

Mi am cumpărat un cuptor Gorenje B0847A33BG anul trecut în luna august și de și l am folosit o data pe sapt după 6 luni s a stricat placa electrica care costa 400 lei fără manopera. Chiar dacă acum e în service și îmi schimba placa ma gândesc ce ma așteaptă când nu va expira garanția de 2 ani.

Unknown spunea...

Eu am cumpărat in septembrie 2018 2 hote, 2 cuptoare electrice incorporabile, un aragaz pe gaz si unul cu inducție. Toate au fost montate in noiembrie.
In august 2019, un cuptor a început să se blocheze si sa nu putem umbla la meniul electronic! Nici macar butonul on/off nu acționează cand se blochează!
In septembrie 2019, aragazul (pe gaz) a început să nu mai dea scanteie la unul dintre ochiuri, si aceleași ochi se oprește din mers...
Ce sa zic, mare calitate!

Unknown spunea...

Parcă regret că am ales o mașină de spălat Gorenje,pentru că o cunoștință de a mea din Timișoara,așteaptă de o lună după cuva mașinii,mașina fiind în garanție.

Cata76 spunea...

Atenție mare la plitele incorporabile Gorenje cu sticla termorezistenta!!! Sticla nu face parte din garanție!!! Am cumparat acum 4 luni o plita Gorenje GTW614W cu sticla alba si in mod inexplicabil in timpul funcționarii normale, a explodat pur si simplu, sticla s-a facut tandari. La garantie ma-u lasat cu buza unflata, au invocat tot felul de motive care nu sunt trecute in garantie. Deci am dat 1300 pe plita si am 2 ani garantie la gretarul de fonta care e destul de zdavan si probabil la conducte si robineti!

Cata76 spunea...

Atenție mare la plitele incorporabile Gorenje cu sticla termorezistenta!!! Sticla nu face parte din garanție!!! Am cumparat acum 4 luni o plita Gorenje GTW614W cu sticla alba si in mod inexplicabil in timpul funcționarii normale, a explodat pur si simplu, sticla s-a facut tandari. La garantie ma-u lasat cu buza unflata, au invocat tot felul de motive care nu sunt trecute in garantie. Deci am dat 1300 pe plita si am 2 ani garantie la gretarul de fonta care e destul de zdavan si probabil la conducte si robineti!

Unknown spunea...

Atenție mare la plitele incorporabile Gorenje cu sticla termorezistenta!!! Sticla nu face parte din garanție!!! Am cumparat acum 5 luni cu sticla neagra si tot in mod inexplicabil sticla a explodat.Sticla s-a facut tandari.Am dat 1800 de lei .

Unknown spunea...

Am cumparat un aparat de vidat si am folosit de citeva ori.Acest produs cred ca a fost fabricat pentru tomberon sau piese de reciclare.Mai departe reprezentatul producatorului dupa mai multe sesizari nu a rezolvat nimic mai ales ca este in garantie.

Doru spunea...

Am cumparat o masina de spalat automata in data de 22-12-2020. masina nu a mers de la inceput, am vrut sa far retur dar pentru ca am desigilat-o nu mi s-a acceptat returul. Plus ca mi s-a spus ca ei nu au ce sa faca cu o masina de spalat defecta, ca nu o mai pot vinde. Suntem in data de 08-01-2021 si inca nu s-a luat nici o masura. Nici macar nu am putut contacta service-ul, la telefon nu raspunde nimeni. Am primit un numar de inregistrare dupa o saptamana de insistente la altex, ca de la ai am cumparat rabla si cam atat s-a rezolvat. probabil o sa comand alta marca si asta o sa o dau la rabla... Sper totusi sa rezolve opc ceva...

Anonim spunea...

Nu cumpărați de la Gorenje, nu asigura service, nu răspund la telefon . TEAPA MARE

Anonim spunea...

Sunt foarte dezamagita de congelator,n a avut destul freon din fabrica ,l au reparat de 2 ori intr o luna ,acum au ajuns ca concluzia ca trebuie schimbat. Serviciul cu clientii este nul ... am pierdut tot din congelator si nici nu raspund la tel.
MARE GRIJA

Anonim spunea...

Nu cumparati masini de spalat vase de la ei, eu am luat o mare teapa, nu spala deloc , scot vasele pline de zoaie, am chemat service si au spus ca masina este ok mai bine de atat nu are cum sa spele.