5 nov. 2014

De ce o masina de spalat rufe incorporabila?

Continuarea ar fi...si nu una slim. Majoritatea utilizatorilor care doresc sa-si "incorporeze" masina de spalat rufe in blatul de bucatarie sunt tentati si de cele mai multe ori sfatuiti sa opteze pentru o masina slim, ingusta, care sa fie bagata intr-un modul standard de 60 cm. Aceasta avand o adancime de 40-45 de cm incape fara nicio problema intr-un astfel de modul. 

Puncte forte: este clar o optiune mai ieftina, chiar semnificativ, aproximativ cu 50%, daca ar fi sa comparam la aceleasi caracterisitici un stand alone fata de un built in.

Puncte slabe:

 In primul rand trebuie avut in vedere ca in general exista o plinta la mobilier, care este mai retrasa, in partea de jos, ceea ce obliga ca masina sa fie impinsa mai in spate, principalul dezavantaj fiind de faptul ca nu prea mai poti alimenta cu detergent masina. De aici motivul pentru care dupa ce ai un stand alone montat in mobila te trezesti ca ai nevoie doar de pernute cu detergent pe care sa le pui direct in cuva. O masina incorporabila are un recipient cu detergent care iese cam cu 15 cm mai mult fata de o masina standard tocmai pentru a preintampina o astfel de situatie.

In al doilea rand stabilitate si control al balansului. Masinile de spalat rufe incorporabile au programe asistate care asigura un zgomot mic si balans redus, tocmai pentru ca blatul de deasupra sa nu trepideze. In timp se slabeste si structura mobilierului.

In ultimul rand igiena. Masinile de spalat rufe incorporabile se etanseizeaza perimetral in planul vertical, tocmai pentru a nu se acumula reziduuri intre masina si peretii laterali ai modulului de mobilier.

In concluzie, pentru cei interesati de o masina de spalat rufe incorporabila, recomandarea este sa aleaga un astfel de model si sa evite compromisuri care duc in timp la costuri mai mari de mentenanta a mobilierului si un minus la capitolele practic si igienic.

7 comments:

Laurentyu spunea...

si eu am avut o astfel de problema dua ce au terminat de montat bucataria chiar daca inainte mi_au spus ca e ok asa. mi-am dat seama abia prima data cand am vrut sa folosesc masina de spalat.

Laurentyu spunea...

si eu am avut o astfel de problema dua ce au terminat de montat bucataria chiar daca inainte mi_au spus ca e ok asa. mi-am dat seama abia prima data cand am vrut sa folosesc masina de spalat.

Laurentyu spunea...

si eu am avut o astfel de problema dua ce au terminat de montat bucataria chiar daca inainte mi_au spus ca e ok asa. mi-am dat seama abia prima data cand am vrut sa folosesc masina de spalat.

Anonim spunea...

la masinile de spalat rufe incorporabile se poate folosi si detergent lichid?

Alex spunea...

pe ce data este black friday? Este mai bine sa ne inghesuim in magazine sau sa facem comenzile online? anul trecut am facut comanda online la flanco si nu s-a onorat.

sandy spunea...

se strica mai repede masina de spalat daca are afisaj electronic?

Admin spunea...

@Anonim- da, se poate folosi si detergent lichid fara nicio problema.

@Alex 21 noiembrie, este mai ok pe site, incearca eMAG-ul...flanco firma neserioasa

@sandy Masinile de spalat cele mai fiabile sunt in ordine Miele, Siemens, Aeg, Bosch