9 mai 2011

Plita incorporabila Gorenje GHS64 ORA

Gorenje si Miele sunt singurii producatori de electrocasnice care fac si plite pe gaz pe material vitroceramic, Schott Ceran. Diferenta mare fata de quartz sau alt tip de sticla este data de gradul de duritate si rezistenta incomparabil mai mare la frecare. In ceea ce priveste raportul calitate pret plita Gorenje GHS64 ORA S este recomandarea noastra pentru cei care nu mai sunt interesati de o plita pe gaz din inox. Va recomandam totodata si articolul Cea mai buna plita pe gaz. Va recomandam totodata si articolul Linii de design electrocasnice incorporabile in 2017.

Va recomandam totodata si articolul Pareri despre GORENJE.


Mai multe plite incorporabile pe gaz analizate si evaluate din prisma principalelor criterii de alegere a plitei incorporabile, va recomandam articolul IP Scoring plite incorporabile.

24 comments:

Laura Dimofte spunea...

Am mai citit pe un blog problema aceasta pusa de sticla si material vitroceramic. Este chiar atat de rezistenta plita vitroceramica pe gaz?

Simina Constantin spunea...

gratarele sunt din fonta sau sunt din fier?

Coca Dobos spunea...

Eu am o plita de la Gorenje gcs 64 cs , care este din acelasi material, arata la fel, cu exceptia butoanelor, care sunt mai bine finisate in cazul plitei mele. Se curata foarte usor fata de o plita anticalcar pe care am luat-o in urma cu 4 ani de la Franke.

Reicu Anastasia spunea...

aceasta plita are un cuptor cu care sa se potriveasca din gama Gorenje? multumesc!

Ovidiu Pog spunea...

Raspunsuri la intrebari: laura-este acelasi material folosit de producatorii de electrocasnice pe plitele electrice/inductie electromagnetica, material mai rezistent la uzura mecanica; 2 gratarele sunt din fonta;3 aceasta plita are drept corespondent unul din cuptoarele incorporabile din gama Ora Ito. Voi reveni in aceasta saptamana cu o prezentare detaliata despre aceasta gama. Daca doresti o recomandare, cel mai bine se potriveste cuptorul incorporabil Gorenje BO87 ora B sau Gorenje BO87 Ora X-ul, in functie de modelul hotei. Daca hota este total neagra e.g. Gorenje 602 ora este mai bine sa-l potriviti cu 87 orab care are si manerul negru, iar daca alegeti o hota care are predominant inox sau aluminiu/titanium puteti opta pentru bo87 ora x, care are manerul din aluminiu.

Chirila Marius spunea...

Aceasta plita se poate gasi si pe dimensiunea de 70 de cm? Multumesc! Marius, Constanta

Sebastian Draghici spunea...

Mi-am facut recent mobila la comanda si cei care mi-au taiat blatul au lasat o lungime de 54 de centimetrii si o latime de 48,5. Se poatemonta o plita pe 60cm in aceasta dimensiune?

Derne Stefan spunea...

Unde se mai pot gasi plite anticalcar din inox? Eu nu am gasit prin magazine...multumesc Stefan

Suru Adrian spunea...

Eu am cumparat aceasta plita si un cuptor de la Gorenje Simplicity care costa doar 1400 ron si se potriveste perfect. Doar ca platesti mai putin.

Anonim spunea...

Are si aprindere electrica?

Andreea C spunea...

este o plita foarte usor de curatat, mult mai usor de curatat decat inoxul

Dose Sabina spunea...

Culoarea arzatoarelor este neagra sau gri petrol? Multumesc, Sabina

Anonim spunea...

da

Alexandru Udriste spunea...

Exista o astefel de plita pe acelasi material, incorporabila pe 30 de centimetrii?

Chirac Stefan spunea...

Modelul de plita pe 70 de centimetrii de la Gorenje pe 5 ochiuri are si el material vitroceramic?

Scurtu Lavinia spunea...

Arata foarte bine plita cu excepia butoanelor care nu imi plac si nu mi se pare ca se potrivesc foarte bine la design cu cuptorul bo87 ora. Le-am cumparat saptamana trecuta pe amandoua si era frumos daca erau si comenzile pe touchuri.

Radu Ionescu spunea...

Da...am vazut ca au si pe culoarea alba, doar ca e sticla si e mai groasa

Ovidiu Pog spunea...

raspunsuri la intrebari: plitele anticalcar le mai puteti gasi la urmatorii producatori: Franke, Dominox, Teka; Gorenje nu are plita pe Shott Ceran pe 70 de centimetrii, ci doar pe sticla; Culoarea butoanelor este neagra, in poza apare putin mai deschisa pentru a se diferentia de culoare plitei; exista plita pe schott ceran pe 30 de centimetrii modelul este gorenje gc 34 ac

Alina Dumitru spunea...

Exista acelasi model si pe crem? pe acelasi material

Chiribau Camelia spunea...

Care plita e mai buna? Cea ixelium de la whirlpool pe care ati prezentat-o ca fiind cea mai buna sau aceasta? Dumneavoastra ce plita ati cumpara? mai este careva care are una din cele doua plite acasa si le foloseste intensiv? Merci, Camy

Paul Laurentiu spunea...

imi puteti recomanda o plita pe 70 de centimetrii pe inox, care sa fie buna din punct de vedere calitate ptet? Merci, Paul

Ovidiu Pog spunea...

Raspunsuri la intrebari: recomandare plita incorporabila 7- cm cu inox ixelium , rezistent la uzura mecanica-Plita pe gaz Whirlpool iXelium AKT 780 IXL;

Florin Vladescu spunea...

am cumparat si eu plita aceasta si e ok. merci de recomandare. florin

Anonim spunea...

La modelul acesta de plite pe suprafata vitroceramica se pot interschimba arzatoarele?
Sunt 5 modele de plite pe suprafata shott ceran pe site-ul gorenje.ro si nu-mi dau seama cam ce-ar face una si n-ar face cealalta deaceea mi-e cam greu sa ma hotarasc, orice sugestie ar fi binevenita...