7 dec. 2010

Cea mai buna plita pentru gatit intensiv

Am votat drept cea mai buna plita pentru gatitul intensiv, un model de la producatorul suedez de electrocasnice Electrolux.

Motivul unei astfel de alegeri a fost dat de faptul ca plita incorporabila ELECTROLUX EHG6835X intruneste toate calitatile necesare pentru a fi eficienta unei utilizari intense.

Va recomandam totodata si articolul Cea mai buna plita pe gaz.

Ochi WOK, gratare din fonta, cu o geometrie perfecta pentru deplasarea vaselor pe suprafata determinata, aprindere pe buton si supapa de siguranta pentru gaz...si toate acestea la un pret modic. In articolul Pareri despre Electrolux, am sintetizat principalele caracteristici ale produselor Electrolux, raportul calitate pret, fiabilitate, pozitionare pe piata din punct de vedere al pretului, precum si recomandari, pareri si comentarii cu privire la principalele game de produse ale producatorului suedez de electrocasnice.

Mai multe plite incorporabile pe gaz analizate si evaluate din prisma principalelor criterii de alegere a plitei incorporabile, va recomandam articolul IP Scoring plite incorporabile.

4 comments:

constantinescu nicoleta spunea...

sunt deacord cu dumneavoastra, eu am aceasta plita si sunt multumita de ea...din punct de vedere al raporului calitate pret cred k erste cea mai buna alegere

Ovidiu Pog spunea...

Plita o puteti gasi de la pretul de 850 ron , in functie de magazinul de unde o achizitionati.

Maria Alexandra spunea...

Eu prefer plita de la Franke, care se intretine foarte usor. Nu cred ca se mai poarta inoxul anul acesta.

Alexandra Serban spunea...

E foarte buna plita. o am de 3 ani si nu am avut nicio problema cu ea. O recomand si altora.