27 sept. 2010

Combina frigorifica Siemens cu 2 compresoare Danfoss

Cele mai fiabile compresoare utilizate pe aparatele frigofice de uz casnic, Danfoss, sunt din ce in ce mai rar intalnite pe produsele comercializate in tara noastra din pricina costului ridicat si a cerintelor pietei care vizeaza mai mult produsele din gama entry, mai ieftine, cu performante tehnice reduse, avand in vedere de o tendinta de uniformizare a imaginii frigiderului in bucatarie. Siemens este compania care inca dovedeste o buna colaborare cu danezii de la Danfoss.

Gama de combine frigorifice Siemens foloseste in proportie de 70-80% compresoarele Danfoss. Vom reveni in articolele urmatoare despre modul in care Danfoss a inceput sa foloseasca un agent frigorific combinat R600A, intalnit pe majoritatea aparatelor frigorifice de pe piata cu R290 si modul in care acest amestec imbunatateste randamentul instalatiei frigorifice

https://www.incorporabilepremium.blogspot.com/ - Forum electrocasnice, cele mai noi tehnologii, inovatii si tendinte in tehnica si designul de bucatarie.

6 comments:

Stefan Preda spunea...

Ce modele de Siemens cu 2 motoare imi puteti recomanda pana in 2000 de ron?

Lavinia Jianu spunea...

Deci este recomandabil sa iau o combina frigorifica cu 2 compresoare Danfoss? Eu am cautat cu 2 compresoare si nu am gasit in magazine decat gorenje si nu este nofrost.

Mircea Florea spunea...

Usile la combinele frigorifice Siemens se pot monta si cu deschiderea de la dreapta spre stanga?

Mihai Savulescu spunea...

Care este cea mai ieftina combina frigorifica cu 2 compresoare , care sa fie no frost?

Ionut Comanescu spunea...

am o combina de la gorenje de 10 ani de zile cu doua compresoare danfoss si merge ca in prima zi si in ziua de azi. daca vreti un firigider bun eu va recomand din experienta gorenje.

Marius Chelariu spunea...

unde mai pot gasi combine frigorifice siemens cu doua compresoare pe 70 de centimetri? Am vazut acum 2 ani un model no frost de la siemens cu 2 compresoare, dar nu-l mai gasesc. imi puteti face o recomandare?