3 oct. 2014

IP Scoring: AEG BE7314421M

Cu siguranta un cuptor de top, AEG BE7314421M este unul din cele mai bune cuptoare existente in acest moment pe piata din Europa la un pret rezonabil avand in vedere calitatile tehnice, fiabilitatea si optiunile de utilizare, Astfel AEG BE7314421M primeste maximum de 5 puncte in ceea ce priveste raportul calitate pret.
Optiunile de utilizare: retete presetate, incalzire rapida, senzori care va asigura o preparare fara cusur a alimentelor, proba de carne, cam tot ce poate avea un cuptor hi-tech in acest moment. Pentru aceste caracteristici, cuptorul incorporabil multifunctional AEG BE7314421M primeste 5 puncte.

Va recomandam articolul Cel mai bun cuptor incorporabil TOP 5 cuptoare incorporabile in functie de pret.

In ceea ce priveste autocuratarea, AEG BE7314421M nu are un sistem de autocuratare, insa producator german garanteaza faptul ca emailul interior este foarte usor de curatat si cu siguranta au dreptate. La acest criteriu cuptorul mai obtine 2 puncte.

Pe baza principalelor criterii de alegere a cuptorului incorporabil, am realizat un TOP al celor mai bune cuptoare de pe piata, TOP pe care-l puteti accesa in articolul Cel mai bun cuptor incorporabil.

Maximum de puncte, 5, in ceea ce priveste design-ul si fiabilitatea. Este recunoscuta calitatea materialelor folosite de producatorul german de electrocasnice si atentia la detaliu, atunci cand vine vorba de design. Comenzi pe touch control, poti accesa foarte usor meniul cu retete, care desi sunt numeroase, sunt foarte usor de utilizat, o caracteristica tipic germana.

Doar 3 puncte in ceea ce privesc produsele complementare, gama de plite si hote este destul de restransa si au un pret mai ridicat, raportat cu alti producatori, chiar daca este justificat de o calitate superioara.



Pentru mai multe cuptoare incorporabile care au fost evaluate, conform principalelor criterii de alegere ale cuptoarelor incorporabile, cititi articolul IP Scoring cuptoare incorporabile.

Astfel cuptorul electric multifunctional AEG BE7314421M obtine 25 dintr-un maxim de 30 de puncte, conform criteriilor de mai sus. Pentru mai multe criterii in alegerea cuptorului incorporabil cititi articolul "Criterii alegere cuptor incorporabil". 

5 comments:

Adela F spunea...

Imi puteti recomanda si o plita de la Aeg care sa se potriveasca cu aest cuptor? Eu l-am gasit la 2800 de lei. Stiti daca pot gasi in alta parte la un pret mai convenabil?

Anonim spunea...

Aeg are vreo legatura cu electrolux-ul? Seamana foarte mult la design.

Admin spunea...

Daca doriti plita incorporabila pe gaz va recomand modelul AEG HG694340XB. pe shottceran, un material vitroceramic care se curata foarte usor si cu gratare din fonta care sunt foarte stabile.

Marius Domo spunea...

Aeg este din gurpul suedez de electrocasnice Electrolux. Sunt varful de gama a concernului de electrocasnice

Camelia Bogdan spunea...

Eu am incredere in Electrolux. Am avut de 20 de ani electrocasnice Electrolux si nu am avut niciodata probleme, masina de spalat am schimbat-o la 10 ani nu ca s-a stricat ci pentru ca s-a uzat moral si am vrut una mai noua. Am dus-o la cineva la tara de 5 ani si merge in continuare.